Na tegorocznej 3. edycji targów Warsaw Home marka Rosenthal zaprezentowała całościowy koncept związany z kulturą stołu, na który składają się dziś trzy główne działy.
Współczesne kolekcje
Dział Rosenthal Classic znany jest z klasycznych wzorów z legendarnym serwisem „Biała Maria” na czele, od lat spełniając oczekiwania miłośników tradycyjnej, eleganckiej porcelany stołowej. Rosenthal Studio-Line to dział będący propozycją dla osób poszukujących współczesnych form, który z powodzeniem łączy najlepszą technologię i projekty uznanych designerów, jak choćby Patricia Urquiola czy Sebastian Herkner. Premierowo zaprezentowany na targach dział Rosenthal HoReCa, dedykowany jest natomiast profesjonalistom z branży gastronomicznej; obejmuje kolekcje dostępne już w ofercie marki (m.in. nowoczesne „A la Carte” i „Loft” czy klasyczne „Aida” i „Jade”), oraz nowości – m.in. kolekcje „Mesh” i „Junto”.
Kolekcja „Mesh”
„Mesh” to linia powstała we współpracy z hiszpańską projektantką Gemmą Bernal. Nieskomplikowana dekoracja – motyw siatki w delikatnym reliefie – i nieskończone możliwości kombinacji okrągłych, kwadratowych i owalnych elementów sprawiają, że aranżacja stołu dzięki „Mesh” może dowolnie się rozrastać, zaskakując też bogactwem wariantów kolorystycznych w modnych odcieniach, jak turkus, krem i orzech.
Kolekcja „Junto”
Kolekcja „Junto” czerpie inspiracje z natury, łącząc dwa różne materiały: surową kamionkę oraz delikatną porcelanę. Kolorystyką linia nawiązuje do naturalnych odcieni ziemi i drewna oraz głębokiego oceanicznego błękitu, ostatecznie łącząc wszystkie barwy za sprawą czystej, organicznej bieli. Matowe powierzchnie kamionki w połączeniu z połyskującą szkliwioną porcelaną stanowią idealne tło dla wszelkiego rodzaju potraw o wyrazistych kolorach.
Każdy z działów Rosenthal proponuje szereg produktów, dających możliwość budowania wyjątkowej atmosfery przy stole, odzwierciedlając tym samym filozofię marki, która związana jest z chęcią wychodzenia naprzeciw potrzebom zarówno indywidualnych użytkowników, jak i profesjonalistów z branży hotelarskiej czy restauratorów.
Źródło: materiały Prasowe Rosenthal