Ewa Mierzejewska zaprasza na drugą odsłonę autorskiej wystawy poświęconej małym, rodzinnym firmom z segmentu premium. Wystawa „Cenne, bo polskie” będzie częścią odbywającego się w dniach 3-6 października Poland Design Festival na targach wyposażenia wnętrz Warsaw Home.
Na wystawie, którą znajdziemy w hali C (miejsce C1.41) kompleksu targowego Ptak Expo, Ewa Mierzejewska pokaże eksponaty reprezentujące 27 marek. To nie tylko meble i lampy, ale też oryginalne dekoracje wnętrz, dodatki, materiały wykończeniowe. Wszystkie zaprojektowane i produkowane w Polsce, przez małe, często rodzinne firmy, działające w segmencie premium. Większość powstaje na indywidualne zamówienie lub w ramach limitowanych edycji.
![Ewa Mierzejewska](https://poliszdesign.pl/wp-content/uploads/2019/10/S1_01147_pp_small-683x1024.jpg)
„Wystawa jest moim osobistym hołdem złożonym pasjonatom, którzy mają odwagę tworzyć rzeczy piękne, niebanalne, a co za tym idzie – kosztowne. Wielu Polaków wciąż nie wie, jak wysokiej klasy przedmioty są u nas produkowane. Niestety nadal niektórzy sądzą, że to co krajowe musi być gorsze i tańsze niż zagraniczne. A przecież to nieprawda! Mamy świetnych projektantów, doskonałych rzemieślników, wybitnych artystów. Czas ich docenić ” – mówi Ewa Mierzejewska, organizatorka wystawy.
![Ewa Mierzejewska Huśtawka Swing. Kosicka Design](https://poliszdesign.pl/wp-content/uploads/2019/10/Huśtawka-Swing.-Kosicka-Design-1024x768.jpg)
![ModernCollection. Pap.Deco](https://poliszdesign.pl/wp-content/uploads/2019/10/ModernCollection.-Pap.Deco_-1024x614.png)
![Siedzisko. Svarog Furniture](https://poliszdesign.pl/wp-content/uploads/2019/10/Siedzisko.-Svarog-Furniture.jpg)
Po raz pierwszy wystawę „Cenne, bo polskie” Ewa Mierzejewska zorganizowała na targach wnętrz Warsaw Home w ubiegłym roku. Wydarzenie spotkało się z dużym zainteresowaniem i przyniosło oczekiwane efekty. Dlatego teraz zaprasza na jego drugą odsłonę. Wybór eksponatów jest absolutnie subiektywny. Niektóre marki autorka wybrała w tym roku po raz drugi, by pokazać, że mają w portfolio także inne, nowe produkty.
Organizatorka wystawy „Cenne, bo polskie” słynie z promocji dobrej polskiej sztuki i rodzimych marek wnętrzarskich. Już niedługo będzie także można odwiedzić inną inicjatywę dedykowaną polskiej sztuce – drugą edycję Targów Sztuki Dostępnej, które współorganizuje z Leną Szwed-Strużyńską.
Źródło: materiały prasowe.