Po zeszłorocznym sukcesie firmy MILKE na tarach Warsaw Home firma powróciła w kolejnym roku z całkowicie nowym stoiskiem targowym zaprojektowanym przez poznańską pracownię mode:lina™.

Za nazwą MILKE kryje się marka zaskakująca swoich klientów realizacją zadań. Na pierwszy rzut oka niewykonalnych, które dzięki wieloletniemu rozwojowi udaje im się wykonywać. Ten rozwój oraz podejście biznesowe MILKE zostały dostrzeżone podczas zeszłorocznych targów Warsaw Home Expo 2016. Właśnie wtedy firma zdobyła nagrodę „Odkrycie Roku”.
Pawilon targowy, za którym stoją projektanci z mode:lina™, to lekka ażurowa forma. Nawiązuje do wyrazistej identyfikacji marki MILKE i jej głównego elementu – logotypu z jego charakterystycznym obramowaniem. Dlatego też, wykonane z siatki ażurowe elewacje pawilonu odkrywają jego drewniane ramy konstrukcyjne.


Architekci z mode:lina™ stanęli przed zadaniem pogodzenia ze sobą potrzeby stworzenia w pełni otwartego na gości targowych pawilonu. Jednocześnie zapewni on prywatność podczas biznesowych rozmów. Odpowiedzią na to stały się dynamiczne podziały stoiska, które pozwoliły na stworzenie przestrzeni idealnych do rozmów. Projektanci, dzieląc bryłę na mniejsze części, stworzyli także liczne wejścia i przejścia. Dzięki temu pawilon zachował swoją otwartą formę.

MILKE specjalizuje się w produkcji okładzin ściennych wewnętrznych i elewacyjnych z betonu architektonicznego w technologii GRC. Chcąc w pełni ukazać potencjał oferowanych przez MILKE produktów, projektanci z biura mode:lina™ wykorzystali sztandarowe rozwiązania marki jako element wykończenia ścian. Tym samym betonowe okładziny ścienne oprawiono w czarne ramy na wzór logotypu. Umieszczono je także na ścianach pawilonu nadając im kształty korespondujące z jego formą.
Aby pawilon był wyróżniającym się punktem na mapie targów, uzupełnieniem jego programu funkcjonalnego jest wyeksponowany bar kawowy oraz przygotowane przestrzenie do odpoczynku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here