Site icon Polisz Design

Must have 2021 – Najlepszy polski design, to już 11. edycja plebiscytu!

MUST HAVE

MUST HAVE 2021, czyli najlepszy polski design! Organizatorzy Łódź Design Festival czekają na zgłoszenia do najbliższej edycji must have. W tym roku szczególna uwaga poświęcona zostanie propozycjom produktów, które odpowiadają na istotne potrzeby współczesnych konsumentów. Dodatkowo idealnie nadają się do domowego biura, są wrażliwe społecznie i powstały w trosce o zasoby. Co najważniejsze, nie tworzą zbędnych odpadów i pomagają dbać o zdrowie! Nabór do 11. edycji plebiscytu potrwa do 5 marca 2021.

Must have – Wyróżniony przedmiot po prostu warto mieć!

Organizowany przez Łódź Design Festival plebiscyt must have już od dziesięciu lat wyróżnia najlepszy polski design. Wskazując produkty pochodzące od rodzimych projektantów i producentów, odzwierciedla najważniejsze trendy w polskim projektowaniu. Must have to nadawany nieodpłatnie, najbardziej rozpoznawalny i niezależny znak jakości, którym polskie firmy posługują się w kraju i za granicą. Jego celem jest wsparcie sektora przemysłów kreatywnych poprzez szeroką promocję produktów będących efektem współpracy producenta z projektantem. Wyróżniony przedmiot po prostu warto mieć. Plebiscyt to także szansa na zaprezentowanie wyróżnionego projektu szerokiej publiczności podczas Łódź Design Festival 2021. 15. jubileuszowa edycja ŁDF odbędzie się w dniach 14–23.05.2021 pod hasłem „Lepiej”.

W 2020 roku prezentacja ponad 50 produktów wyróżnionych w jubileuszowej 10. edycji must have, została przygotowana w przeszklonych pawilonach. Warto zwrócić uwagę, że ulokowano je w najpopularniejszym łódzkim kompleksie handlowo-rozrywkowym. To znaczy, na rynku Manufaktury. W efekcie tych działań, w ciągu 10 dni prezentację najlepszych polskich produktów obejrzało blisko 200 000 osób! Przede wszystkim to ogromnie cieszy i podkreśla chęć i tęsknotę obcowania z designem najwyższej półki” – podkreśla dyrektor ŁCW Maciej Łaski.

Szczególną uwagę poświęcimy propozycjom produktów, które odpowiadają na najważniejsze potrzeby współczesnych konsumentów. Poszukujemy wdrożeń, które idealnie nadają się do domowego biura. Co więcej, są wrażliwe społecznie i powstały w trosce o zasoby. Dodatkowo nie tworzą zbędnych odpadów i pomagają dbać o zdrowie.” Wymienia Michał Piernikowski, dyrektor ŁDF.

Nabór do 11. edycji plebiscytu trwa do 5 marca 2021. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie musthave.lodzdesign.com.

Exit mobile version