Jaka jest czynność, której Polacy najbardziej lubią oddawać się za drzwiami sypialni? Jaka przyszłość czeka tę najbardziej prywatną część naszych mieszkań. Czy nadal to sypialnia jest tym miejscem? IKEA poznała odpowiedzi na te pytania dzięki wieloletniemu doświadczeniu w wyposażaniu wnętrz milionów ludzi na całym świecie i nieustannej analizie ich zmieniających się potrzeb. Ta wiedza została jeszcze bardziej pogłębiona dzięki współpracy z instytutem badawczym powołanym przez Natalię Hatalską. W najnowszej kampanii marka uchyla drzwi do sypialni i odczarowuje dotyczące jej tabu, stawiając na humor oraz autoironię. W myśl zasady, że są rzeczy, o których nie lubimy mówić głośno, dopóki nie zaczniemy się z nich śmiać.
Sypialnia to najbardziej tajemnicze miejsce w domu
Dla Polaków w codziennym życiu bardzo istotne jest łączenie tej multifunkcjonalności z prywatnością, co często bywa prawdziwym wyzwaniem. Sypialnia to często jedyne miejsce, w którym możemy być sobą i żyć po swojemu. IKEA nie chce zmieniać ludzkich przyzwyczajeń, lecz sprawić, że dzięki drobnym udogodnieniom nie będą przeszkadzać innym domownikom.