Site icon Polisz Design

Targi Warsaw Home 2018 pod hasłem SIŁA!

SIŁA! Warsaw Home 2018

Warsaw Home 2018 będzie edycją zmian, które pozwolą lepiej odpowiadać zarówno na potrzeby przedstawicieli branży, jak i konsumentów. Ciekawe co nas czeka w tym roku skoro już zeszłoroczna edycja Warsaw Home była co najmniej warta odwiedzenia.

#BlogTour2018

Dla nas jedną z integralnych części Warsaw Home 2018 będzie #BlogTour2018. Te spotkania z wybranymi markami to moc inspiracji i wiedzy, którymi na pewno będziemy się z Wami dzielić.

Do rozwinięcia formuły targów organizatorów zachęciła przede wszystkim dobra koniunktura w branży. Według bezpiecznych szacunków Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli w 2017 roku łączna produkcja sprzedana krajowych firm meblarskich mogła osiągnąć wartość około 45 mld zł, co stanowi wzrost o 6 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Prezes OIGPM, Michał Strzelecki, ocenia, że te wzrosty przeniosły się głównie na eksport naszych mebli, którego wartość zbliżyła się do 10 mld euro i wzrosła o 5 proc. w ujęciu rocznym.

Te wyniki po raz kolejny plasują Polskę w czołówce światowych producentów i eksporterów mebli – odpowiednio na szóstym i na czwartym miejscu.

Jednocześnie stale zwiększa się też rozpoznawalność najlepszych rodzimych marek meblowych i projektantów, którzy dokładają starań, by kojarzono nas z dobrym designem, a nie podwykonawstwem i tanią siłą roboczą. Dynamicznie wzrasta także import mebli, co pokazuje, że z roku na rok stajemy się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem również dla zagranicznych marek. Jak widać, polski rynek meblarski rośnie w siłę, a wraz z nim targi Warsaw Home 2018, których motywem przewodnim będzie właśnie SIŁA!

Polski rynek meblarski rośnie w siłę, a wraz z nim targi Warsaw Home 2018.

Nowe hasło nie będzie jednak wyłącznie pokazem siły krajowego rynku meblarskiego, ale także samej marki Warsaw Home. Sukces frekwencyjny zeszłorocznej edycji imprezy udowodnił, że Europa Środkowo-Wschodnia potrzebowała targów wnętrzarskich na światowym poziomie. 600 wystawiających się marek i 64 tys. odwiedzających, w tym aż 18 tys. spoza Polski to właśnie zeszłoroczny sukces.  Dzięki temu zainteresowanie wydarzeniem wzrosło na tyle, że postanowiono wydłużyć czas trwania targów do czterech dni. Targi potrwają więc od 4 do 7 października 2018 r. i aż dwukrotnie powiększy się przestrzeń wystawiennicza.

W pięciu halach centrum Ptak Warsaw Expo o łącznej powierzchni 120 tys. m2 znajdzie się miejsce dla 1000 polskich i zagranicznych marek wnętrzarskich z sektorów Furniture, Kitchen & Dining, Interior Finish oraz Deco. Organizatorzy są przekonani, że wypełnią tę przestrzeń najlepszym designem. My zgadzamy się z tym, że Warsaw Home 2018 może konkurować z największymi wydarzeniami tego typu w Europie.

Źródło: materiały prasowe Warsaw Home 

Exit mobile version