Site icon Polisz Design

Najlepsze polskie marki meblowe na targach imm w Kolonii

14 stycznia 2019 roku zaczynają się międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz imm cologne. Potrwają do 20 stycznia. Z nowym rokiem nowym krokiem, więc i my jedziemy do Kolonii, by zrobić przegląd rynkowych nowości. Na celowniku mamy także polskie marki.

Fot. mat. pras. imm cologne

Ostrzymy sobie zęby na wystąpienia wielu zagranicznych ekspertów, designerów i projektantów. M.in. Cristian Zuzunaga (Hiszpania), Marie Christine Dorner (Francja), Daniel Rybakken (Norwegia) i Eero Koivisto (Szwecja) opowiedzą o designie, oświetleniu, wykorzystaniu przestrzeni oraz funkcji w aranżacji wnętrz. Karl Johan Bertilsson (Szwecja) opowie o najnowszych trendach kolorystycznych, a Morten Skjærpe Knarrum (Norwegia) przyjrzy się skandynawskiemu designowi z perspektywy jego rodzinnego kraju. Zapowiada się bardzo ciekawie.

Polskie marki, które musimy zobaczyć w Kolonii

Jedziemy do Kolonii z jeszcze jednym celem. Chcemy zobaczyć, jak polskie marki prezentują się na tle międzynarodowej konkurencji. To jest są nasze typy i mamy nadzieję, że poczujemy dumę!

366 Concept

Ta polska marka pisze o sobie, że rok 1962 był tym, w którym wszystko się zaczęło. Nazwa nie jest przypadkowa, gdyż pochodzi od jej pierwszego projektu i zarazem jednego z największych przebojów polskiego wzornictwa: fotela nr 366 Józefa Chierowskiego z 1962 roku. Ta ikona designu w swojej współczesnej odsłonie została przyjęta do London Design Museum. Marka przywróciła blask słynnemu modelowi fotela 366, ale też innym klasykom z lat. 60.

Fot. 366 Concept
Aliticon

Polskie marki jeszcze nie raz nas zaskoczą. Aliticon to bardzo nowoczesna marka, która projektuje meble do publicznych wnętrz: hoteli, restauracji, barów i kawiarni. Tworzy produkty, które mają swój własny styl i charakter. Wśród naszych kolekcji zawsze można znaleźć coś nowego i niezwykłego. Aliticon przywiązuje ogromną wagę do ergonomii, pamiętając o wszystkich możliwych scenariuszach korzystania z naszych mebli w codziennym życiu. Stara się tworzyć nie tylko piękny design, ale także prawdziwe wrażenia użytkownika.

Fot. Aliticon
Edyta Barańska Design

Edyta Barańska i jej studio zasłynęli głównie instalacją świetlną „Sea Flowers” ze szkła artystycznego i światłowodów w hotelu Hilton w Gdańsku. Ten projekt to jedna z największych na świecie szklanych instalacji świetlnych z zastosowaniem ponad 22 000 elementów ze szkła artystycznego, 9 kilometrów światłowodów, ważąca ponad 1,5 tony, mierząca około 15 m długości. Projekt wygląda zupełnie inaczej w ciągu dnia i w nocy.

Fot. Edyta Barańska Design
PUFF-BUFF

Marka PUFF-BUFF została założona w 2004 roku w Warszawie przez Annę Siedlecką (projektantkę) i Radka Achramowicza (architekta). Od początku lampy PUFF-BUFF wykonywane są ręcznie, wyłącznie w Polsce, przy współpracy z lokalnymi producentami. Powstają z wysokiej jakości materiałów i komponentów, z wielką starannością na każdym etapie produkcji. Głównym przedmiotem zainteresowania PUFF-BUFF jest efemeryczna natura światła, przezroczystość, lekkość. Marka wykorzystuje powietrze jako materiał budulcowy w większości lamp. Powietrze pochwycone w cienką i elastyczną membranę ma niezwykłą odporność.

Fot. Puff-Buff
TABANDA

Siłą napędową marki TABANDA jest chęć zgłębienia potencjału tworzywa. Drewniana sklejka – wizytówka TABANDY – poddawana jest ręcznej obróbce, dzięki czemu produkcja nabiera osobistego charakteru.

Fot. Tabanda

take me HOME

Polskie marki dają radę. take me HOME to polska marka oferująca pięknie zaprojektowane, nowoczesne, charyzmatyczne meble. Łączą w sobie piękno naturalnego drewna dębowego z nowoczesną stalową konstrukcją. To prawdziwa życiowa i dynamiczna teraźniejszość, z innowacyjną przyszłością wyłaniającą się na horyzoncie. Wszystkie produkty marki wytwarzane są ręcznie.

Fot. take me HOME

Po powrocie z targów obiecujemy relację bogato okraszoną zdjęciami!

Exit mobile version