Lubelski Wzór 2019 to piąta jubileuszowa edycja największej we wschodniej Polsce konferencji kreatywnej łączącej design z biznesem. Celem wydarzenia jest integracja środowisk twórczych i biznesowych. Dlatego zorganizowane są warsztaty, spotkania oraz panele dyskusyjne, dzięki którym projektanci poznają oczekiwania i potrzeby biznesu, a przedsiębiorcy dowiedzą się, jak branża kreatywna może przyczynić się do wzrostu konkurencyjności ich firmy na rynku. Zobaczmy więc jak rozwinie się polski design po tegorocznym wydarzeniu.
Gdzie? Kiedy? Kto? – polski design i biznes
Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 22 – 23 listopada. Jest organizowana we współpracy z Centrum Spotkania Kultur w Lublinie oraz przy wsparciu Miasta Lublin. Najszerzej reprezentowane segmenty projektowania na wydarzeniu to: architektura, wzornictwo, branding, projektowanie wnętrz, multimedia, projektowanie gier i komunikacja. Podczas ostatnich edycji w wydarzeniu wzięło udział sumie ponad 2100 uczestników, a więc w tym roku organizatorzy liczą na jeszcze większe zainteresowanie.
O czym dowiemy się pod czas konferencji „Lubelski Wzór 2019”?
Tegoroczna edycja podzielona jest na 6 bloków tematycznych – architektura, wnętrza, wzornictwo, branding, gry digital. Dwudniowy program obejmie 8 prelekcji, 12 prezentacji w formie case study, 4 warsztaty oraz networking.
Podczas dwóch dni trwania wydarzenia, pojawią się między innymi takie tematy:
- w jaki sposób odkrywać prawdziwe potrzeby swoich klientów;
- jak stawiać ich w centrum swoich działań, bez względu na to czy jest się projektantem czy przedsiębiorcą;
- jak branding i projektowanie wnętrz mogą wspierać się w tworzeniu unikalnych konceptów i przestrzeni;
- kwestie budowania efektywnych modeli biznesowych i jak je testować;
- jak powstawał modułowy wiatrakowiec w układzie tandemowym;
- co już dziś może zaoferować nam rozszerzona rzeczywistość;
- jakie trendy może dostrzec baczny obserwator i co z nich wynika.
W programie między innymi:
- Case study
– BRANDING – jak realizowany był projekt profesjonalnego komunikatora biznesowego, Cisco Spark & Ollestudio, Piotr Płoch
– WZORNICTWO – Twistair 2.0 – dwuosobowy wiatrakowiec w układzie tandem, Trendak
Aviation & 2sympleks
– GRY – Witamy w erze rozszerzonej rzeczywistości!, Patryk Gałach
– WNĘTRZA – Dzień dobry, poproszę lokal, Michał Ćwiek, Mateusz Kunkiewicz
– DIGITAL – GoodYear – ewolucja wykorzystania animacji 3D w działaniach marketingowych na przestrzeni ostatnich 4 lat, Katarzyna Koguciuk, Jacek Lamont - Prelekcje:
– Gra w szukanie klientów – co się sprawdza, a co (zaskakująco) nie w świecie pojedynczego konsultanta?, Grzegorz Olifirowicz
– Klient w centrum uwagi – jak w różnych branżach w praktyce wygląda stawianie klienta w centrum uwagi oraz jak idee #servicedesign i #customerexperience mogą pomóc w tym działaniu, Piotr Wojciechowski
– Jak kreować kreatywnych?, Diana Ciszewska - Warsztaty:
– Jak zbudować efektywny oraz innowacyjny model biznesowy w branży kreatywnej?, Jacek Lipski
– Poznaj potrzeby swojego klienta, Kamil Skałecki
– Projektowe storytelling – wstęp do procesu D3, Aleksandra Chuchro
– Fotografia produktowa, Paweł Waga
Wydarzenie zwieńczy uroczysta Gala Architektury i Designu wraz z koncertem, na której zostanie wręczona statuetka w dwóch kategoriach “Projektant” i “Przedsiębiorca” honorująca wzorcowe procesy współpracy.
Takie inicjatywy są bardzo ważne dla rozwoju wzornictwa. Polski design łączący siły z biznesem jest dobrym przykładem współpracy, która może zaowocować nie tylko dla tych branż, ale i dla całego kraju. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja internetowa.
Źródło: materiały prasowe